En kort dag imorgon

Imorgon är det bara personalmöte på morgonen för min del, sen slutar jag för dagen. Oh so nice! Det är egentligen min lediga dag.. Men hellre komma in 8.30-11.30 på personalmöte på sin lediga dag än att jobba 8.30-19.20 som vissa stackare får göra för att de är schemalagda till stägning.

Jag ska passa på att steka mig i ett solarium igen. Jag känner direkt när jag får dåligt med dagsljus.. Då blir jag tröttare och får ångest oftare och lättare. Kan jag inte få sol på naturlig väg så skaffar jag det konstgjort helt enkelt... Det är ju inte bra att sola för mycket heller.. Jag längtar tills det är ljusare längre på kvällarna så att jag kan få lite dagsljus efter jobbet. För er som inte vet det så jobbar jag under marknivå dagtid, så oftast vet jag inte ens vad det är för väder ute under dagarna. Det kan vara ganska så jobbigt ibland.. Därför så tjatar jag ständigt om dessa solarier och att jag behöver det lilla ljus jag kan få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback