Jag måste slå ett slag...

... för boots no7 serum. Jag vet att jag är ung och allt sånt.. blahi blaha. Jag har varit en riktig solmissbrukare i alla dess former. Serumet föryngrar inte bara huden utan reparerar även solskadad hud. Jag tänkte att jag skulle ge den så kallade "mirakelcremen" en chans att visa vad den går för. Sagt och gjort! Jag har nu använt den i princip dagligen (måste erkänna att jag, slarvig som jag ibland är, glömt att smörja in mig eller helt enkelt inte orkat!) sen lite innan jul. Jag har blivit fantastiskt mjuk i ansiktet och porerna är märkbart mindre! Blev glatt överraskad måste jag säga.
Produktens utseende lockar inte ögat och väcker absolut ingen köplust. I Förpackningen ligger en tillintetsägande genomskinlig tub med vitt innehåll. För att alla ska ha råd att ta del av den här fantastiska cremen så har företaget dragit ner på priset för förpackningen och därför kunnat sälja den så billigt. Jag köpte den för 295 kr.


image122
Bild: Tradera.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback