Otrolig ångest!

Jag har varit ganska inaktiv sen i lördags. Det blev lite lagom stressigt på dagen eftersom jag hade dragit på mig lite för mycket att göra innan alla gäster skulle dyka upp. Städa, fika på stan, shoppa, äta, tanka busskortet och välja outfit för kvällen. Dessutom hade jag tiden för makeup rådgivningen kl 17. Efter lördag kvällens upptåg hade jag otrolig bakisångest från söndag till idag. I och för sig tror jag inte att ångesten berodde bara på alkoholen, även om jag alltid får ångest av att dricka. Jag har känt i fler dagar att ångesten kommer krypande allt mer ofta. Det märks att det är fullt i huvudet för tillfället!!
Det var inte det roligaste att sitta i en bil ut till alunda när jag redan mådde måttligt illa..

I´m back in business again

Kommentarer
Postat av: Veronica

lilla gumman.. finns här.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback