Pump ´n Plump & Figure Firm Shaping Tights

Idag köpte jag också det underbara läppglanset från IsaDora som gör dina läppar fylligare. Jag lånade lite av min syster häromdagen, det var då jag fick veta att det läppglanset ens existerade. Så jag tog tillfället i akt när jag ändå var på stan och gled in på kicks och köpte det i färgen "Bare Nougat" nr 42. När du smetar på det känner du efter några sekunder hur det pirrar i läpparna och redan då ser du skillnad i spegeln. Det blir ingen överdriven effekt så att det ser ut som att du har stoppat i en massa botox eller liknande.
Köpte också ett par "Figure Firm Shaping Tights". De är väldigt bra om du ska på någon fest eller ut på krogen och du vet att det kommer bli en del ätande och drickande. shapes tummy, hips & buttom utomordentiligt bra! =) Verkligen att rekomendera! Läppglanset finns att köpa till ett överkommligt pris på både Lindex och Åhléns. Strumpbyxorna köpte jag på lindex.

Jag känner mig väldigt nöjd med dagens köp!


image130


image131

oo så fina läppar!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback