The Nothern Lights på musikens hus!

Jag har fått ännu en födelsedagspresent av mamma och hennes sambo i form av en fantastisk upplevelse på musikens hus. Det var ett underbarrt uppträdande av The Nothern Lights Irish Music and Dance Show som berörde själen med musik, dans och humor. Ikväll fick jag uppleva allt från riverdance, till elsäckpipor och fantastiska irländska sånger som framfrödes med en otrolig inlevelse av underbara röster! När applåderna aldrig upphörde fick den irländska gruppen ta till ett extranummer utan dess like. Ut på scenen kommer två män iförda den irländska folkdräkten och spelar Amazing Grace på säckpipa. Hela stora salen på Musikens hus började sjunga med och rysningen gick som en våg genom lokalen. Jag har aldrig varit ett fan av säckpipan som instrument, men det här var det mest fantastiska jag varit med om i musikväg...

Amazing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback