I´m so sick and tired..

Känner mig allmänt less på allt just nu. Jobbet, hur det ser ut här hemma, ekonomin, att saker inte blir som jag vill. Jag vill att det ska hända något som får allt att vända. Det är som att sitta och vänta på ett mirakel! Vill ha tillbaka energin och gnistan som jag hade för några veckor sedan..Hoppas att det bara är en kortvarig svacka, det har ju alla.. inget konstigt med det! Att M ska åka bort i några dagar gör inte saken bättre! Hatar att sova själv, får aldrig någon ordentlig sömn då. Nu är jag så invand vid att ha honom där.


image383


Every littles thing is going to be allright... lala..!

Kommentarer
Postat av: N a d i n e

Trist! :/ Hoppas det vänder riktigt snart!

Postat av: motti

smärtor och kännslan av förtvivlan,går hand ihand.Vill och hoppas att båda är tillfälliga och övergående...LOVE YOU..

2008-05-19 @ 10:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback