Shopping på IKEA

Pappa och jag åkte en sväng och köpte mat, sen blev det en runda på IKEA. Jag skulle köpa duschdraperier. Det slutade med att jag åkte därifrån med en helt ny matta, en fotölj, tre doftljus och duschdraperierna. Fotöljen var ett riktigt kap eftersom den var sänkt med 2000,-. Precis den fotöljen hade vi tänkt att köpa när vi flyttade in och köpte sofforna. Men då var levernastiden 255 dagar... Helt sjukt. Mattan är en ryamatta i offwhite, den fick jag av pappa. Det var så mysigt att träffa honom idag, känns som evigheter sen!


image385


Fotöljen är en sån som man kan snurra och gunga på, hur skön som helst!!!

Kommentarer
Postat av: mammi

Snyggt det blev,känner du dig nöjd med resultatet?Tänk vilken tur att det inte blev fotölj 1:a gången,nu fick du en ny möjlighet att stilla inrednings-behovet en gång till :)

2008-05-19 @ 10:35:06
Postat av: Lottie

Ser både fin och skön ut! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback