20 FINA-fakta


1. När jag var liten visste jag inte om jag hette Josefine eller Josefina.

2. Jag har små bröst, inga höfter, svank och putrumpa.

3. Jag har alltid haft störst komplex för mina lår, bröst och revben.

4. Jag är ALLTID röd runt näsan. Precis som att jag ständigt vore förkyld.

5. Jag bet länge på naglarna tills en dag då jag fick för mig att jag ville ha långa fina naglar. Anledningen till detta var att jag, pappa och syster skulle gå och se Kristina från dufvemåla.

6. Mitt favoritplagg är ett par svarta fleecebyxor från H&Ms barnavdelning.

7. Jag äger nästan bara svarta strumpor.

8. Jag är nästan fobiskt rädd för mörker.

9. När jag gick i 5an lekte jag fortfarade med mina gosedjur.

10. Jag var i flera år rädd för vandrande skelett efter att jag sett ett avsnitt av skrotnisse som liten (ni som sett skrotnisse vet nog vilket avsnitt jag menar).

11. Jag har ritat och designat kläder ända sen jag kunde hålla i en penna (det började med princessklännigar som jag ville att mamma skulle sy till mig).

12. Jag har fortfarande svårt att visa mig utan smink för vissa människor.

13. I början av tonnåren var jag ofta avundsjuk på min lillasyster som jag tyckte var mycket sötare än mig. Speciellt när jag blev tvungen att skaffa glasögon.

14. Idag väger jag ca 70kg och är 167,5 cm lång.

15. Jag älskar att vara gravid.

16. Vissa perioder är jag pedant  och vissa släpper jag allt. Men jag tycker om att ge skenet av att alltid vara ordningsam.

17. Mörk choklad tycker jag är mycket godare än vanlig.

18. Jag går ofta och småäter.

19. Jag ser på mig själv som en person som är aktiv och duktig på att träna, trots det faktum att jag inte har tränat ett ordentligt pass på över ett år!

20. Jag är stolt över mitt efternamn.


       


Så. Här har ni henne! Josefine.

Kommentarer
Postat av: veronica

söööööt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback