Finbesök

Syster kommer med Kajsa om en stund, ska bli skönt att komma ut lite och ta en promenad. Sen är det antagligen middag tillsammans framför Desperate housewives. By the way så slutade grannen med sitt snickeri runt ca 11.30 i förmiddags. Nu är det knäpptyst. Varför ska de hamra kl 7 och borra kl 8 på morgonen för att sen inte göra något alls resten av dagen, DUMT att vänta då! Åhh! Nog om det..

Det har öppnat en ny butik i stan, Stockhome. Toppengrejer! Fyndiga och mina inredningssaker som förgyller vardagen. Sånt gillar vi! (med vi menar jag mig och magen. Får passa på medan jag fortfarande kan föra hans/hennes talan utan protester).

Smakprov:


     

  
  





Bilderna är från hemsidan


Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback