God morgon kära vänner!

Jag har varit vaken i ganskas precis 40 minuter nu. Yes, you heard me! Den renoverande grannen kom igång med hammare och såg tidigt idag, ganska precis klockan 07.00 faktiskt. Måste verkligen kolla igenom ordningsreglerna i föreningen och klaga, för detta börjar bli sjukt! Vem kommer på att man ska börja hamra klockan 7 på morgonen eller borra i betong klockan 8. Ni som har borrat i en betongvägg, eller har en granne som har gjort det, vet att det låter fruktansvärt mycket! Väggen som de har valt att gå loss på råkar också vara samma vägg som huvudgaveln till våran säng står emot. Det är nästan så att sängen vibbrerar när de sätter igång (kanske är en överdrift, kanske inte). Nu ska jag sluta beklaga mig och se till att få lite frukost i magen!



Jag hade ingen borr-bild (du läste rätt) till handas så jag lånade en från
google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback