Idag blev det sådär sent igen

Ungefär halv tolv vaknade jag av att mobilen ringde. Då blev det nästan till att kasta sig ur sängen och över frukosten. Magen skrek bokstavlig talat efter mat!!

Jag är lite av en torsk på animerade filmer. Satte mig och började titta på en film på tv1000 som heter Monsterhouse. Den är gjord för barn, men till och med jag blev rädd! "till och med jag"..Att skrämma mig med en film är nog ingen större bedrift med tanke på hur harig och lättskrämd jag egentligen är.





Bild

Har du sätt någon bra film den senaste tiden?


Kommentarer
Postat av: Emma

Illustrationerna gör jag i ett program som heter Illustrator - ett program som ligger mig lika varmt om hjärtat som Photoshop :)



Mvh

/Emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback