Inatt jag drömde något som.. talala

Blev en lång-sovar-morgon idag. Vaknade vid typ klockan 6 i morse och kunde inte riktigt somna om. Nästa gång jag slog upp ögonen och tittade på klockan visade den 10.55. Var helt bombis att den inte kunde vara mer än 8 eftersom det var så mörkt ute.
För tredje natten i rad drömde jag om bebisen. Har drömt att det har varit en tjej alla gångerna. Gud vad jag är nyfiken nu! Gaah! Tänk att vi måste vänta ända till efter januari innan vi får veta vad det är för en liten person där inne.





Hallå därinne, mom´s speaking, en spark för tjej och två för kille?


bilden

Kommentarer
Postat av: cammie

du vet inte könet,eller har jag missat det i texten? =) spännande !



själv får vi en lien pojke om 16 dagar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback