Så var även denna dagen avklarad

Jag har helt tappat bort tiden idag. Hela dagen började så konstigt eftersom jag trodde att klockan var betydligt mindre än den var. Har slöat bort hela dagen framför datorn och tvn. Fast lite duktig har jag varit och tvättat lite delar till vagnen och torkat av chassit. Har dessutom börjat bearbeta tvättberget i klädkammaren! Hoppas att vädret är bättre imorgon (snön har jag inget emot.. men måste det blåsa så förbannat?!). Då ska jag ner på stan och köpa klockbatteri, ta en sväng förbi jobbet för att säga hej och tömma skåpet där och sist men inte minst ta en fika med gravidgänget. Eller det kommer nog bli mer av en lättare middag för min del..
Har sagt till en kompis att jag ska börja lägga upp mer pyssel på bloggen. Får försöka ta mig i kragen och bli lite kreativ igen. Det första som står på listan är att sy någon form av sovpåse till bebben. Har allt material, inväntar bara lusten!





Snart är det nappi-time för min del!


Bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback