UTMANAD

Jag antar utmaningen Anna!

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.

* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

* Utmana 7 st i slutet på inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

* Låt dem få veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag ÄLSKAR att äta!
2. Jag är 167,5 cm lång men avrundar alltid till 168.
2. Jag önskar att jag hade storlek 37 i skor.
3. Jag fantiserar ofta om vad jag skulle göra om jag var rik och förnekar in i det sista att jag aldrig kommer bli det utan att behöva lyfta ett finger för att göra något åt saken.
4. Jag är optimist och tror många gånger att jag klarar allt bara jag får prova. Jag vill dock inte att någon annan ska se på när jag provar det första gången.
5. Jag är svartsjuk. När någon annan blir svartsjuk tycker jag antingen att det är löjligt eller så sympati-surar jag med personen i fråga vilket brukar leda till att jag nästan är den som är grinigast i slutändan.
6. Vissa ord lär jag mig aldrig att stava, speciellt ord där det är svårt att höra skillnad på "E" och "Ä".
7. Från det att jag började sminka mig i 8:an fram till gymnasiet gick jag ALDRIG utanför dörren utan smink, inte ens om jag skulle bada (typ badstrand, badhus etc) eller träna.

Jag utmanar Veronica, Alexandra, Johanna, Nadine, Malin, Misen och Mumari.


Kommentarer
Postat av: Mumari

Vad kul att lsa vad du skrivit om dig!

Jag har skrivit ett inlägg om utmaningen nu :o)



Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback