Dag 7

Vill börja med att tacka för alla fina kommentarer!
Jag gör mitt bästa för att hinna svara på alla.

Idag är Morgan precis en vecka gamal. Var tar tiden vägen?!
Det känns som att vi börjar få kläm på allt vad blöjbyten och matning heter.
Tog en premiärtur med vagnen till affären tillsammans med syster här om dagen. Det var det värsta jag har gjort i hela mitt liv.
Morgan började gråta och jag blev så stressad att Emmie fick fortsätta handlingen själv. Jag nästan sprang hem med gråten i halsen.

Tänkte ta tjuren vid hornen snart och ta med Morgan för att hämta ut ett paket.
Imorgon är första dagen som jag ska vara själv med lilla M. Spännande och lite nervöst..

Tänkte lägga upp en bild, men pojken är hungrig!

Later!

Kommentarer
Postat av: mickis

Åhh,har du en liten bebis?

Vad mysigt

Postat av: Sara

Jag känner igen det där. Jag hade alltid med mig babybjörnen så om hon började gråta så kunde jag bara ta henne i den så var hon nöjd igen. :-) Fast det var ju lite lättare då eftersom det var sommar iofs... Ha det så bra!

2009-01-29 @ 10:22:06
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv
Postat av: leia

Det kommer gå jättebra å hämta paketet....säg att det är till honom:)



Hihi...ser lite roligt ut att du har kvar nedräknaren och att det är 3 dagar kvar:)



Kramar

Postat av: Martina

Hej, samma sak hände mig igår. Precis i kassan på ICA vaknar Selma och gallskriker. Jag stod och svettades och visste inte om jag skulle trösta eller packa i mina varor så inte alla andra hundra människor i kön skulle bli arga? Till slut hade jag burit alla tunga kassar och tung bilstol till bilen och kunde trycka i lite käk, sen var det tyst tills vi kom hem. Undrar om man blir van?

Lycka till med pakethämtandet! (och ovan har du bloggadressen) Kram

2009-01-29 @ 14:19:19
URL: http://familjengillberg.blogg.se/
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

grattis till sonen :) det va mig en riktigt sötnos :)

2009-01-29 @ 17:57:28
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Anonym

ååh bara 1 vecka!

jag kan fatta man blir väl helt stel när en underbara söta lilla barn gråter!! :O

och så vet man inte varför usch!.

krmar// Limpan!

2009-01-29 @ 18:09:45
Postat av: moster emmie

Du är en fantastisk mamma :D är så stolt över dig och M! ni är så jäkla great! :D pussar

2009-01-30 @ 09:06:53
Postat av: MissyElliot

Jättegrattis till lilla prinsen!

Sicken liten sötnos

2009-01-31 @ 09:29:18
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Erica

Det där kommer att släppa om ett tag! Innan du vet ordet av så går du där i affären och låter lillkillen gråta. Jag menar, vad ska man göra? :) Jag har gått i affären med min nu 3 månader gamla dotter och har haft både gummor och gubbar som har stirrat ner i vagnen och skakat på huvudet medan hon ligger och gråter. Vi mammor blir härdade! :D Trust me ^^

Dom har ju också legat där i vagnen och gråtit en gång i tiden ( tro det eller ej ) :D Så efter ett tag bryr man sig inte. :)

Grattis till lilla Morgan , sötnosen!

Kramar Erica

2009-01-31 @ 17:25:01
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback