Förbannat!



Nu sitter jag här med en kopp te och lite yoghurt efter lite drygt två timmars sömn inatt. Somnade strax efter tre och vaknade igen vid fem, gick upp när M åkte till jobbet vid 5.45 ungefär.
Har haft svårt att andas hela natten. Lungorna blir tilltryckta av bebisen när jag ligger ner, och alla miljoner sammandragningar gör verkligen inte saken lättare. Får till och från kramp i muskeln brevid vänster skulderblad. Det gör att jag bara kan ligga på vänster sida (konstigt nog). Efter ett tag får man riktigt ont i hela kroppen av att bara ligga på samma sätt hela tiden. Nu vill jag verkligen kunna sova på rygg och mage. Allt strejkar, höfter, axlar, rygg, nacke. Inte nog med det ska jag dras med krypningar i benen! Igår natt var toppen, då kröp det inget alls. Men inatt!! Det var inte nådigt, och är det fortfarande inte.

Någon som har något tips på hur man kan lindra krypningar i ben och fötter?

Mvh

Trött och snart galen gravid kvinna

Kommentarer
Postat av: Veronica

åh lilla gumman, det där andra vet jag inget om men krypningar i benen är bland det värsta som finns!!

jag har inte haft s på länge och det ändå som lindrade när ja hade det var att spänna och slappna av i benen, det är skitjobbigt. det slutar inte krypa bara det att det är jobbigt att hålla på så att efter en lång stund så blir man trött av att göra så..

Postat av: Sara

Ursch! Jag kommer ihåg hur drygt det var när man skulle sova sista tiden. Man KAN inte ligga på rygg, och Tuva ville absolut inte att jag skulle ligga på sidan heller. Då härjade hon som aldrig förr... Och så halsbrännan och det att man måste kissa 3000 gånger per natt.



Men det är väl bara att härda ut! Allt förvinner ju huxflux bara bebisen är ute! Jag tog med mina halsbränne-mediciner till bb eftersom jag inte trodde att det kunde försvinna så snabbt. Men jag märkte inte av någon mer halsbränna. :-)



Det är ju verkligen jätte nära nu, gud vad spännande!

2009-01-09 @ 09:56:27
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv
Postat av: JnLmodels

Gravid och allt. Låter spännande :).



Vi har även ett förslag, prenumerar du på vår blogg på bloglovin, så prenumerar vi på din!

(Vår blogg handlar om modefotografering med massvis av yngre människor och "vanliga" människor som får agera modeller i en hel vecka!)

http://www.bloglovin.com/blogg/463434/photos-by-jnl



//jnlmodels

2009-01-10 @ 16:06:13
URL: http://jnlmodels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback