140309

Vi är i alunda, jag, Mojje och M.
Har grillat korv i snöslasket. Det är lite mysigt att höra hur det droppar från taken.
Men en och en annan solstråle hade ju inte skadat!

Har fotat katterna i hushållet, Ludde och Murre. Det är typiskt att jag alltid glömmer att ta med mig sladden till kameran hit!
Mammas sambo Pelle har skappat sig en fjärris till sin kamera. En såndär utan sladd.
Jag blev supersugen på att införskaffa en likadan till mig själv.

Förresten så håller jag på att börja med lite nya business.
Nu i början kommer det vara lite mer av en hobbyverksamhet som jag ska kombinera med mina mammadagar, sen får vi se var det slutar.
Mer säger jag inte för tillfället!

Kommentarer
Postat av: Tess

Mysigt o grilla korv :)

Postat av: LEIA/MAJA

Men jag vill ju veta:) nyfiken som en strut är bara en liten promillehalt av vad jag är:)



Kramar å hoppas att allt går bra för er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback