Akademiska 8 - 13

Imorse vid ca 4.45 vaknade jag av en fruktansvärd smärta i magen.
Vem har satt en kniv i min mage? / Hjälp! Jag föder barn!? / Jag är döende!
Detta var mina första tankar.

Satan vad ont det gjorde!

Efter att legat paralyserad av smärta i några minuter lyckades jag kräla ur sängen, ner i ett varmt bad och stoppa i mig en Ipren.
Gynakuten ville ta sig en titt, så off to the hospital I went efter att ha lämnat Morgan på dagis.

Efter diverse untersökningar och provtagningar väntade tre timmar av observation innan jag fick fastslaget att det fanns 3 olika anledningar (kombinerade med varandra) som orsakade min smärta.

Trevlig.. NOT!
Smärtsamt... HELL YES!!!!

Det var på vippen att jag skulle bli inskriven. Men det slapp jag som tur var!
Återbesök imorgon kl 11 ist.

Så inget jobb imorgon heller. Skit också! Vi som skulle ha glamourtema..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback